Budování návštěvníků na internetových stránkách
Podnikání

Budování návštěvníků na internetových stránkách

Zvýšit návštěvnost vlastních internetových stránek nemusí být vůbec jednoduchou záležitostí. Nezáleží teď na tom, zda se jedná o firemní projekt nebo internetový magazín, pro získání zákazníků a klientů je potřena přitáhnout potenciální zájemce na internetové stránky. Jinými slovy bez návštěvnosti se vám zakázky ani v nejmenším nepohrnou. Na druhou stranu není návštěvnost jako návštěvnost. Může být internetový projekt s několika tisíci návštěvníky za měsíc, ale s nulovým ziskem a opačně. Na internetové stránky musíte přilákat převážně cílovou skupinu.

Jak získat návštěvníky ve své cílové skupině?

Získat opravdu potenciální klienty nebo zákazníky není opravdu jednoduchý proces. Pokud si myslíte, že budete na sociálních sítích spamovat všelijaké skupiny nebo stránky, jste na omylu. Ano, tímto způsobem získáte sice nějakou návštěvnost, ale v konečném důsledku bezcennou, protože se ani jedno procento návštěvníků nepromění v platícího zákazníka. Pokud chcete získat návštěvníky ve své cílové skupině, musíte si nejprve udělat důkladný strategický plán.

Budování návštěvníků

Ten spočívá v zaměření se na tematicky podobné internetového projekty. Jinými slovy se dá tomuto způsobu získávání návštěvníků říkat také linkbuilding neboli budování zpětných odkazů. V praxi to funguje tak, že si na určitých internetových stránkách zaplatíte buď to vlastní odkaz nebo umístíte na něho PR článek, který bude sloužit jako reklamní text. Tento způsob budování návštěv má dvě obrovské výhody. Jednak k vám mohou přijít lidé přímo z daného webu, kde jste umístil svou reklamu a jednak se můžete na klíčová slova posunout ve výsledcích vyhledávání dopředu. Vždy bude záležet na tom, z jakého textu odkazujete na svůj web.

Placená reklama na sociálních sítích

Vraťme se k sociálním sítím. Sociální sítě mohou dnes přilákat velké procento návštěvníků, ale pouze v tom případě, že si uděláte analýzu svých zákazníku. Jestliže budete vědět, jaká je vaše cílová skupina, máte velkou šanci na to uspět, protože reklama na sociálních sítích nabízí podrobnější zacílení, kde si budete moct zvolit pohlaví, věk, zaměstnanost, zájmy a záliby.